Iklan sat

Thursday, July 5, 2012

Tak tercapai awan ituh!!


Hujung minggu ini ada kenduri kahwin Melissa (second cousin) di 

Restoran Seri Angkasa Menara Kuala Lumpur

Mau nye taknak pergi. 


Bile mama bagi tahu hari tuh terus bagi tahu mama

"Ma, aya KL Tower pun tak pernah naik"
Kesian kan saya.
Bila bagi tahu SA terus die gelak.

Die kata " Macam mana jadi anak KL nih kalau KL Tower pun tak pernah naik."

Ntah, saya pun tak tahu kenapa.
Dulu masa saya di St Mary KL Tower still under construdtion. 
Selalu tengok KL Tower sebab St Mary sebelah je dengan KL Tower.
Cume masa tu belum siap lagi jadi memang tak boleh naik.
Cuba kalau dah siap for sure saya naik tiap-tiap hari.. :P

Excited sangat nak pergi kenduri tu.
Tapi macam orang-orang tua kata kalau tergedik terlebih mesti tak jadi.
Huhuhuhuhu. Kebetulan je pun same.

Saya ada program yang buatkan saya mesti di Melaka hujung minggu ini.
Pasal program taknak cakapa apa2 sebab nanti takut jadik merungut pulak.
Takut nanti ada pulak pihak yang terasa. 

Jadi pada Familia.
Have fun di atas sana.
Tangkap gambar banyak2 untuk saya ya.

***********************************************************************
NH: Sedih tak dapat gi Wedding Melissa tu
SA: Nanti Abang bawak gi dating kat KL Tower tu yea.
NH: Makan sekali okeh. Sebab kat atas sane mesti lapar!!!
SA: Okey.
NH: Janji?
SA: InsyaAllah Janji. 

Kalau dah 2 minggu tak jumpe rindu  pasti setinggi KL TOwer ini.. :(


JAZAKUMULLAHU KHAIRAN KATHIRA
 
See you soon blogger,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...