Iklan sat

Tuesday, July 17, 2012

Baby Juna #1


Semalam saya terbaca satu post dari Fynn Jamal,
Saya pernah post 1 lagu fav saya dari Fynn Jamal 


Hari Isnin Fynn post tentang anaknya Bakti Arjuna Fitri
mengalami sakit jantung yang hampir bengkak

Ini post dari Fynn Jamal
**********************************************************************************************************************************
assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuhu.

nama saya fynn jamal, dan saya meminta jasa baik sesiapa sahaja yang sudi untuk membantu saya mencari dana untuk anakanda saya Bakti Arjuna Fitri untuk pembedahan jantung.

kami perlu mencari rm 35 ribu dalam masa terdekat ini sebelum jantung anakanda saya bengkak. anakanda saya berumur 1 bulan 2 minggu dan besarlah harapan saya kalau2 ada sesiapa yang sudi menderma walau sekecil mana. jenis pembedahannya adalah seolah bypass di mana dadanya akan dibuka utk memperbetul lubang di jantungnya.

kalau mahu diganti, berilah nama dan jumlah. saya berjanji akan memulangkan wang tuan / puan bila saya ada wangnya. insyaAllah sebelum hujung tahun ini.

panjang2kanlah rayuan saya ini. moga2 ada yang dapat membantu kami anak beranak.

nur affina yanti binti jamalludin
maybank
164810008992
terima kasih. 

**********************************************************************************************************************************

Ya Rabb, Engkau peliharalah anak kecil ini,
permudahkanlah urusan ayahbonda nya

Mungkin saya tidak pernah ada anak
Tapi saya ada ramai rakan dan keluarga yang menghadapi situasi seperti ini.
Adik saya juga pernah hadapi keadaan di mana anaknya (Arwah) bertarung dengan nyawa.
Mungkin perasaan saya tidak sama seperti mereka
Mereka lebih menderita
Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul

Sumbangan saya tak banyak. 
Moga dengan sumbangan saya itu dapat memulihkan lagi 
Seorang Wira Agama, Bangsa dan Negara.
Sangat klise kan
Tapi itu harapan kita.

Baby Juna,
Stay strong.
Your daddy & Mummy is always there for you 
And not to forget
We, Malaysian.

Pic 1 : Juna ready for open heart operation
Pic 2 : Mummy, daddy & Juna
Sources: FB Fynn Jamal






JAZAKUMULLAHU KHAIRAN KATHIRA
  
See you soon blogger, 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...