Friday, August 30, 2013

Pelik tak korang rasa.


Bila dah asyik mengajar budak2 lepasan sekolah ni.
Terasa teringin sangat nak rasa mengajar budak2 sekolah.
Nak terapkan kat diorang tu belajar lah setinggi mungkin.
Ilmu tu sangat penting selepas agama.
Dalam Islam pun terapkan pentingkan Ilmu kan.
Ilmu apa2 pun sama asalkan kita tak tinggalkan nilai-nilai agama kita.

Thursday, August 29, 2013

Auni Hafiya

Alhamdulillah.
Adik dah melahirkan seorang bayi perempuan pada 02.08.2013
Auni Hafiya nama diberi.
"Ketenangan yang sangat baik"

Alhamdulillah

Menjadi penyeri keluarga kami.

Rindu.


Hari ni ada event di MMU.
Dalam event tu bukak la gambar di instagram.
Memang fesyen akan buka balik gambar2 yang dah upload.
Tengok gambar family AAR masa kenduri Dekna hari tu.
Terpandang muke SA.

Wednesday, August 28, 2013

Berharap pada yang ADA..


Never ever Give up.
Kita mesti ingat
berharap la pada Allah
rezeki kita ditentukan oleh Dia
Berdoa la padaNya|
Tapi kita mesti BERUSAHA, DOA & TAWAKAL.
pada ALLAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...