Iklan sat

Tuesday, May 8, 2012

Si Nakhoda & Permaisuri nya.

Gempakkan tajuk..
Hamikkau

Tak tahu kenapa sekang ni SA minat sangat memnacing.
Equipment mancing die kalah orang nak gi bertanding GP Joran. huhuhuhu
Takpe selagi tak pancing perempuan lain sudahla kan.
Kalau mahu jumpa saya dulu. Berani ke?..

Kami keluar rumah selepas solat Asar.
Cari tempat yang sesuai di Pulau Melaka tu.
Tapi tempat tu banyak lak batu2 bila nak masuk Maghrib je gelap sangat jadi kami berehat solat Maghrib dan sementara nak tunggu Isyak kami makan bekal yang bawak dari rumah sambil SA belek2 pancing die.
Selepas Isyak kami beralih ke Jambatan Pulau Melaka.
Terang dan ramai sikit orang.


 Ni gambar di sekitar2 pemancing beliau di Pulau Melaka.




Hasilnye

Suami-isteri ini mesti lengkap-melengkapi.
Bila SA mula minat mancing ni macam2 pasal memancing dan ikan ni saya tahu.
Tambah sikit pengetahuan.
Hobi suami mesti kene support kan.
Walaupun kadang2 geram bila balik je die dah tanye "malam ni nak mancing kat mana ek."
Tapi aktiviti ini macam ni buat kita makin rapat.
Time yang sunyi tenang apa-apa pun boleh di bawa berbincang.
Time tuh jugak saya dapat set periuk Tefal order dari kawan saya di UK RM500
yeayyyy...

Ini pulak set Periuk T-Fal saya (Di USA known as T-fal)


Jadi saya saya suka memasak hasil pancingan Nakhoda saya..
Hehehehehe


JAZAKUMULLAHU KHAIRAN KATHIRA

See you soon blogger,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...