Iklan sat

Tuesday, November 16, 2010

Uncle Seekers dengan Permaisuri Aisyah???

Aku dok belek2 blog kengkawan aku tibe2 aku terjumpe cerita percintaan antara Uncle Seekers dengan Permaisuri Aisyah.

Betul ke? Kalau x betul takkan lah banyak gambar bagai kan..
Tapi kenapa dia dedahkan macam tu skali..
Siap post gambar SMS bagai.. gambar peluk2 bagai.. Diorang dah kawin ke?..
Takkan marahkan bakal ayah mertua (ececeeehh)sampai post macam tu. Tak kesiankan bakal isteri (bakal la kan sebab bercinta bagai nak rak) dia tu ke..

Walauapapun mungkin dia ada sebab tersendiri.

Panjang sangat aku nak cerita pasal ni.. korang baca je la kat blog uncle seekers ni kay.. lebih elok baca sendiri jadi tak la aku jadi talipon karat kan.. hehehehehe

Selamat membaca dan mengulas.



1 comment:

NH said...

wsalam.. InsyaAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...