Thursday, August 21, 2014

Jalan2 open house


Musim raya ni mesti banyak openhouse korang pergi kan.
Kat sini pun sama jugak.
Aʟнαм∂υʟíʟʟαн tahun ini banyak jugak openhouse yang SA dapat pergi.

Tahun2 lepas asal lepas raya je ade maintenance kilang kenalah die standby.
Dah tak dapat balik.


Raya ke2 hari tu kami pun buat makan2 di umah mertua jugak.
SA kata senang kawan2 die datang sama hari je.
Raya ke 3 dah kitorang ke KL. (tahun ni tak balik Selama sebab raya ke 2 мαмα turun KL nak beraya di N9)

Jadi dari nanti kawan2 SA datang die takde bakik buat makan2 jadi semua orang dapat jumpe.
kami pun ade menghadirkan diri ke beberapa 

openhouse jugak.

Ada jugak yang ajak tapi tak dapat hadir.
nah, akak belanje gambar openhouse yang kami pergi. 


Jazakumullah Khairan
Kathira,

Nadia

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...