Iklan sat

Sunday, February 12, 2012

Marking Mode

Saya masih lagi menanda kertas jawapan students saya.
Jumaat & Sabtu tak dapat tanda sebab saya telah out station..
Hehehehehe
Disebabkan banyak lagi nak tanda jadi
SA telah menawarkan diri untuk memasak lunch kami.
Hoooyeaaahhhh
Thanks sayang...
(p/s ini bukan kali pertama dia masak hehehehehe.. tapi kali ni die memang nak buat tanpa saya tolong)


Saya: Sayang, masak ape?
SA: Ayam
Saya: Ayam masak ape?
SA: Ayam masak sedap.

See.. Confident je die masakannye sedap..
Sebab die kate tekak die nih tekak sedap jadi bile die masak mesti sedap.
Ni la ayam masak sedap die
rupenye Ayam rendang Mak Siti laaaa...
But thumbs up for him
Thank You sayang

Bile dah makan sedap baru la saya dapat tanda kertas dengan cemerlang
Dan supaya student saya pun dapat markah cemerlang...
macam ni


 

See you soon blogger,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...