Friday, August 30, 2013

Pelik tak korang rasa.


Bila dah asyik mengajar budak2 lepasan sekolah ni.
Terasa teringin sangat nak rasa mengajar budak2 sekolah.
Nak terapkan kat diorang tu belajar lah setinggi mungkin.
Ilmu tu sangat penting selepas agama.
Dalam Islam pun terapkan pentingkan Ilmu kan.
Ilmu apa2 pun sama asalkan kita tak tinggalkan nilai-nilai agama kita.


Tapi cam pelik tak.
Orang lain kebanyakkannya mengajar dari peringkat rendah ke peringkat tinggi.
Kite ni sibuk nak ajar budak2 peringkat rendah.
Ok maybe suka layan budak2 kot.

Ok 
Bercita-cita jugak untuk bukak tadika.
Doakan saya ye.


Danish dan Bonda




JAZAKUMULLAHU KHAIRAN KATHIRA

2 comments:

Cip Puding said...

Tak pelik lah. Ngajar bebudak sekolah lain pulak challenges nye.. Apa pun cikgu itu pekerjaan yg mulia..

Nadia Harnisa said...

Terima Kasih Pn Cip

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...