Iklan sat

Friday, June 28, 2013

Keee-Chingggg

(Title tuh konon2 macam sound effect dah lama hilang then muncul balik)

Last entry April 2013 weyhhh
Lama tak jenguk blog nih
Ok saya dilanda kemalasan
Hari ni dapat mood baru


Apa yang jadi 2 bulan di masa saya menyepi nanti saya cerita ye.

Pesanan saya untuk hari ini.
Sejahil mana pun kita... masa susah lah Allah.
Tunggu jap..
Maksud saya ye tak nafikan setiap masa kita mesti ingat Allah kan
untuk awak awak yang rasa diri tak cukup ingat Allah
Bila awak susah tolong ingat Allah 
nescaya Allah akan ingat kita semua dan mengekalkan ingatan itu
Kita dilahirkan tak terus jadi orang yang imannya kuat
semua tu dari latihan dan disiplin
jadi mari kita cuba cara macam ni

Lagi bagus ingat Allah sepanjang masa.
Tak dapat tidak bangun tido nak tido ingat Allah
lama2 awak akan berubah ingat Allah sepanjang masa
Berusahalah!!!


JAZAKUMULLAHU KHAIRAN KATHIRA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...