Iklan sat

Wednesday, November 2, 2011

Saya sakit.. uhuk uhuk uhuk

Akak batuk muka macam ini ke?... Huhuhuhu

"Puan,saya ingin meminta maaf kerana tidak dpt hadir ke class pada pkol 10-11 pagi tadi kerana saya mengalami sakit batuk kering dari mlm semalam smpai tak boleh tido dgn tenang..kalau ade kerja tutorial harap puan boleh bagitau,saya akan cube siapkan nye sebaik mungkin..minta maaf,terima kasih.."

Aduhai adik...... 
Saya batuk-batuk dah sampai 2 minggu saya masuk jugak kelas.. 
Saya ulang gi klinik 2 kali saya masuk jugak kelas...
2 minggu saya memang tak tido lena saya masuk jugak kelas.. 
Saya batuk sampai tonsil saya bengkak + kena infection saya masuk jugak kelas. 


Jadi adik, 
jangan bagi alasan. 
Bile tak datang jangan menunding jari 
salahkan batuk salahkan tido. 
Saya marah?.. 
Tak.. 
Adik bukan budak kecik lagi untuk dimarah. 
Bukan adik tak boleh fikir adik dah besar. 
Jadi
Apa-apa jadi nanti tanggung la sendiri ye.
Jawapan saya untuk adik

"Sila jaga kesihatan dan sila hantar sijil cuti sakit"



See you soon blogger,

1 comment:

Soul D'sign said...

ni baru belajaq...dah gheja sok xtau la mcmana...
mcm² penyakit la timbul student hang nih..khekehkehk..
anak manja kot?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...